اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان / صفحه نخست / راهبرد مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان

راهبرد مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان

راهبرد مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان

طبق بند2 ماده9 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره 1127128 مورخ 28/12/1395 ، شهروندان حق دارند تا سیاستها، فرایندها، تصمیمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات بیان نمایند. اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره به عنوان یکی از بهترین سازمانها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد. هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود میباشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادها و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید. در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادها و انتقادات آحاد مردم به ویژه از سوی نخبگان، متخصصان، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. این اداره کل تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاههای اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است. شهروندان گرامی و دستگاه های اجرایی می توانند دیدگاه های خود را از طریق درگاه و سامانه میز خدمت الکترونیکی که آدرس دسترسی آن برروی تارنما قرار داده شده به صورت الکترونیکی و یا منوی تماس با اداره کل به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری در میز خدمت، به این اداره کل انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاه ها و نظرات شما هستیم.
 می توانید از طریق پنل معاونت ها و مدیریت ها با مدیران سازمان در ارتباط باشید و یا سامانه ارسال انتقادات و پیشنهادات در تارنما ما را از دیدگاههای خود آگاه سازید.
خدمات الکترونیکی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان به صورت الکترونیکی در پورتال این سازمان به آدرس https://golestan.mcls.gov.ir ارائه شده است.